Iiiih


I går jobbade jag kväll. Två gånger när jag var inne i vårat personalrum hörde jag hur någon fipplade med en nyckel i våran dörr men ingen kom in. Ringde min kollega och hon var i en annan dela av huset, långt i från mej. Iiiih. Spöket är i gång igen. Häromnatten hade nattpersonalen varit inne hos en av de boende och hört steg utanför i trapphuset. De hade snabbt som ögat öppnat dörren och tittat ut, men ingen var där.

Jag börjar faktiskt bli lite tveksam till om jag ska jobba natt i sommar.. *Fegis*

I dag känner jag mej lite gladare. Skönt! Tack för snälla ord, det gör mej så glad!
image523Den här tårtan tillängar jag gulliga
Camilla som fyller år idag! Grattis! :)

Nu ska jag äta en semla, som min  goa bäst-pappa gjort, och dricka en cocacola som min älskade, fina sambo köpt för att muntra upp mej. :) Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men tusen tack för tårtan och gratulationerna vännen! =) Den såg jättegod ut! Kramelikram! ♥

Postat av: Nergårds-Emma

He he, förstår att du är lite skraj :-) Men det går säkert bra i sommar! Då är det ljust också!

2008-02-13 @ 11:21:52
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ojjj, det där lät läskigt.
Jag som "tror på" spöken, och älskar program som "Det okända" kanske skulle komma förbi och prata lite vett med dom...hahah
Nejdå, men jag jag tycker det är lite sådär läskigt-spännande med allt det där okända.
Ha det gott.
/Nilla (frutteline)

2008-02-13 @ 18:19:46
Postat av: Cissi

Det där lät läskigt..
Det är min fasa att någon ska börja rycka i dörren här hemma när jag är ensam... *ryyser*

2008-02-13 @ 20:05:52
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Amlon

Camilla: Varsågod! ;)
Garanterat kalorifri! ;)

Nergårds-Emma: Ja, det är det ju. Men det spökar ju på dagen också.. Iih! ;)

Nilla: Ja, kom hit och kolla upp det. Jag lovar att det finns massor av spöken på jobbet!

Cissi: Ja.. *ryys*

2008-02-14 @ 09:04:23
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Maggie Grace

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2010-09-17 @ 09:05:07
URL: http://maggie-grace.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback