Oj, oj, oj

Chrille till final. Jag är chockad! Låten var ju usel och han är ju bara för mycket! Rys! Läskigt..

Min favorit blev Amy. Hon är ju så söt, och jag gillade verkligen låten. :)

E-tajp är ju bara så jobbig att titta på med sitt slitna hår och trök-kläder. Men jag tyckte om låten ÄNDÅ. Jag är lite svag för 80-tals-hårdrocls-röster som sångaren i Poodles har. ;))

Michaels låt var helt ok. Påminde om Andreas Johnssons låtar. Lite bra och lite tråkig, med andra ord.

Velvet var också helt ok. Varken mer eller mindre.

Face-84 var som ett skämt. Det kändes som om de var de yngsta i tävlingen, hon sjöng som en bebis. Låten var inget vidare. "Hönsnätsbur.." Orka liksom! ;)

Sussie var väl ok, likaså Brandur men ballader är inte min grej när det gäller schlager. Då vill jag ha fartiga låtar.

O. var vaken under hela melodifestivalen. Han headbangade med till Poodles och dansade mest till Velvet. :)

Kristian Luuk får, som vanligt, MVG!! Han är ju så himla rolig! Bara Peter Settman skulle göra det bättre. ;)

Ha en bra kväll! Nu: Titanic!

Kommentarer
Postat av: Mija

Ha haha... jag dööööör!! ;D
Jag sitter här och sjunger
Aaaaj låååååååååv juuuuruppp!!

Den var sååååååååååååååååååå dålig så jag RODNADE! ;)

Ha en trevlig helg.

Postat av: Charlotte

Christer Sjögren var ju verkligen bara pinsam. Och så självgod så han hade nog klarat sig helt och hållet utan den här boosten för ett självförtroende som redan är tillräckligt stort för att fylla en stor stor luftballong och segla iväg - över Youroopp

2008-02-09 @ 22:04:30
URL: http://www.ansgarssyskon.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag fattar inte att Christer Sjögren tog sig till final. De måste ha varit damerna 60+ som röstade på honom. Tänk om han vinner hela skiten. Är det honom vi ska skicka till Sarajevo? Hemska tanke!

2008-02-09 @ 22:10:32
Postat av: Pippi

*hahaha* Lysande sammanfattat! Jag sitter också som ett frågetecken över att Christer S tog sig till FINAL!

2008-02-09 @ 22:36:37
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Mija

Håller med dig. Luuk regerar!

2008-02-10 @ 11:50:27
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Camilla

Kanonbra sammanfattning av gårdagskvällen. Jag skulle inte ha kunnat sagt det bättre själv! ;)
Är fortfarande chockad efter Christer Sjögren - det måste vara någon konspiration...
Jag har vidarebefordrat ditt inlägg till Nilla nu, så får du lösenordet av henne.
Kram från rustträsket. Ha en skön söndag!

2008-02-10 @ 11:50:41
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Nilla

Halloj!!
Tycker att du gjort en kanonbra tolkning av gårdagens melodifestival :)
Håller med til 100 %.
Christer Sjögren, hur ska vi kunna stå för honom i en ev final???
Nej, jag som gillar Magnus Carlsson, måste hitta en annan favorit i år, så det blir nog säkert Andreas Johnson.

Har skickat mitt lösenord till dig nu :) jättekul att du vil fortsätta kika in hos mig.
Kramis!!

2008-02-10 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback