Vad är det som händer?

När jag var liten fanns det typ bara en sorts glasögon till pojkar. Nu har jag sett bågen på flera unga tjejer, frivilligt! Vad är det som händer?? Mycket av modeflugorna kan jag vänja mej vid med det här kommer jag aldrig vänja mej vid. Tycker det är så galet fult! ;)

Kanske är det jag som inte förstår mej på trender (antagligen!) ?
Kanske är det jag som tröttnat på dem efter som man såg dessa bågar jämt i början av 80-talet (troligtvis)?
Eller kanske (förhoppningsvis) är de som använder dessa bågar ironiska?! ;)

Vad tycker du om de här bågarna?

image545  

image546

Bilderna lånade från synsam.se


Kommentarer
Postat av: Åsa

Sådana där hade Jerry i min klass å han var inte vacker direkt.. (förlåt..) Har oxå sett den typen av glasögon på tjejer nu å de är ju fruktansvärda.. ser dom inte det? Antagligen inte, för då hade de inte behövt glasögon.. ;)

Postat av: Camilla

SKITFULA!!!
Kram!

2008-02-28 @ 17:00:27
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Amlon

Åsa: *hihihi* ;)

Camilla: PRecis!! :)

2008-03-02 @ 14:06:36
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback