Busy day

I dag börjar jag kl.16. Mormor och morfar hämtar småisarna redan kl.11. Man skulle kunna tro att jag skulle ha en lugn dag för mej själv, men icke! Här är några av mina "måsten" idag:

Uppdat. 14.10. Det här har jag hunnit:

* Plocka in tvätt i garderober och lådor
* Bädda rent i L.s säng
* Köra i gång tvättmaskinen, hänga tvätten (Ska göra det nu)
* Plocka här hemma
* Diska (Hinner inte, lämnar det med varm hand till sambon.. ;)
* Dammsuga och torka köksgolvet, ev. i flera rum (Det blev hela längenheten)
* Lägga fram kläder till i morgon
* Packa väskorna till dagis-gympan i morgon
* Börja slipa på O.s nya säng + sänglådorna
* Ev. börja måla  ( Målade de tre sänglådorna)
* Hinna äta

Ska göras

* Handla på väg till jobbet
* Jobba 16-21
* Åka hem och förhöra M. på biologin
* Titta lite på tv
* Gå och lägga mej i tid!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nicklaselida

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback