Äventyr

I dag tog vi tåget till en annan stad och gick på museum. Det var hur kul som helst! Småisarna testade allting och hade riktigt kul! Jag med för den delen. O. träffade 5 andra O.-killar och tyckte det var helt faschinerande.;) L., som ska bli doktor, höll länge på med skelettdelar, och att bygga ihop kroppens inre. Jag själv gick bara omkring och myste! Älskade, älskade ungar! Allt blir mycket roligare om man ser livet genom deras ögon! ♥ :) Jag har nog några kort som jag kan visa sedan.

Nu sitter jag på jobbet och ugglar. Vi har fått lite mer att göra, vilket är jätteskönt! Men det är så tragiskt, så jag blir ledsen av det. Det finns ingen rättvisa alls.

Hoppas ni sover skönt, era lyllisar! :)

Kommentarer
Postat av: JoVi

Sover?! Nänä, sova är för veklingar hihi



Du förresten, vad var det där läskiga med inbrott???



Och på tal om läskigt, såg du mitt mess på MSN...?



Hoppas det går bra att jobba hela natten! Kram!

Postat av: Camilla

God morgon! Hoppas jobbnatten gick bra och att du ligger hemma och sover nu.

Mysigt med museum! Har ni varit på Naturhistoriska i Stockholm? Det kan jag verkligen rekommendera både för vuxna och barn. Massor av häftiga grejor, uppstoppade djur, dinosaurier och Cosmonova.

Sedan kan ni ju ta en sväng på Grönan när ni ändå är där. ;)

Kram och ha en fin dag!

2008-07-03 @ 08:27:58
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Amlon

Jovi: hihi Du kan väl jobba natt med mej dåå! ;)



Inbrottet var på jobbet. A. som jag jobbar med kom på tjuvarna när de höll på att bryta sej in i ett kaffe-rum. Hon fattade inte att det var tjuvar först, utan trodde det var tidningsbudet (??). Sen kom de emot henne med en stor ficklampa. Då drog A. som en avlöning! ;)) Jag var i andra änden av huset, tack och lov! Men det var jätteläskigt ändå!



Näe, jag såg inte mess. Maila i stället!! :) KRAM ♥



Camilla> Ja, vi har varit d'r. Det 'r ju j'ttekul! Det här är som Naturhistoriska fast i miniatyr. I ♥ it!Ha en fin dag, du med! Kram!! ♥

2008-07-03 @ 13:57:36
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback