Dagens.


Livet på berget; just nu. Utsikten från våran balkong. Ibland vill jag flytta från Berget. Men jag skulle sakna det alldeles, alldeles för mycket. :)



I dag när vi ritade skrev jag mitt favoritvisdomsord.(Men jag la dit ett så för mycket..) Winnerbäck, såklart. Det är så fint!
Å; kommer du ihåg hallplanerna?? *hihi*


L. skrev ner sina bästa ord. ;) Lillebroren höll med, och vek sej dubbel av skratt.. :)

Förövrigt är jag så lycklig över solen och värmen. Och att jag är ledig två veckor till. Och att vi snart åker! ♥ Och för min heltidsnattlön som jag fick i dag. Tack kommunen! :)

Kommentarer
Postat av: Å

Klart jag minns hallplanerna.. ;) jag är redo när du är! Fast annars kanske L vill skriva sina bästa ord istället.. haha!

2008-07-26 @ 12:23:03
Postat av: Nergårds-Emma

Ha ha, tänk att dom kan tycka sånt är så roligt :-) Mina barn är förstås likadana :-)

Postat av: Nilla

Hi hi

2008-07-26 @ 20:50:39
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Mija

Älskade barn..

Visst är de underbara...

(ler stort)

2008-08-04 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback