Jag börjar bli gammal

En sak som jag tycker är riktigt fult är riktigt kortkorta klänningar och kjolar. Skulle aldrig sätta på mej det. För det första passar det inte min ben, och för det andra skulle jag inte ha det om jag så hade Julia Roberts ben. ;) Jag tycker det inte är fint alls. Jag fattar inte hur man kan slappna av i en klänning som slutar typ 2 cm nedanför hönan. Hur sjutton gör när man böjer sej? Vad har man för trosor? Om man sitter i gräset, hur sitter man då? ;) Jag har problem med det fast jag har kjolar som går en bit ner på låret iaf.

En sak om man har leggings på sej, då ser det lite mer klätt ut. Det fulaste är ju när någon har nylonstrumpbyxor och kjolen är så kort att man ser förstärkningen i grenen. ;) *My eyes, my eyes*

ÄR det ett tecken på att man börjar bli gammal och tantig? I så fall är jag tantig och stolt! ;) I don´t do kortkort!

Elin Kling

Kommentarer
Postat av: Camilla

Instämmande nickningar här från Gävle!

Kram!

Postat av: JoVi

Man måste ha snygga ben (och kropp i övrigt), inte vara fläskig (bara dagsens sanning..) OCH ha nannysar och hjälpredor. Eller möjligtvis inga barn och enbart stående partys på programmet. I don't know!



Men, jag HAR haft mkt kort-kort o jädrigt kul i mina dagar hihi

2008-07-03 @ 00:54:49
Postat av: Amlon

Jovi: Jag har väl också haft kortkort en gång i tiden, fast inte så där vid och kort som på bilden. ;)

2008-07-03 @ 13:50:27
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback