Kändis-spaning

När jag var i Sthlm slog det mej att jag gillar kläderna på Divided-avdelningen bättre än vad jag gillar vanliga HM dam. Jag gick och tänkte att jag var nog äldst på den avdelningen när jag plötsligt fick syn på...

 Monika Ahlberg!

Hon är en av mina hus-gudar här hemma, juh! Jag blev nästan lite knäsvag! ;)) Sen fick jag lov att bara stöta till henne lite, lite när jag gick förbi. *haha* Jag blev glad, både för att se henne och att jag inte var äldst inne på Divided! :)

M., tonåringen, blev också lite knäsvag när vi sprang på "Plupp" från Brolles kör, inte mindre än tre gånger. Av någon anledning tycker hon att han är gullig. Jag tycker mest frisyren verkar jobbig ;) Fast M. kunde iofs inte förstå min upphetsning över att ha sett Monika.. *haha*

 Plupp

Sen såg vi lite annat löst folk också. Men det var en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä? Vad fubbigt, jag lyckas aldrig se några kändisar... förutom Rolf Lassgård här i Gävle lite då och då, på Brynäsmatcher och ICA Maxi...

Kram!

Postat av: Pippi

Kul med kändisar. Jag är totalt blind när det gäller sådana B) Har väl känt igen Håkan Hemlin med solglasögon åsså Börje Salming + Mats Sundin och det lär vara allt. Instämmer ang. Plupps frisyr - undrar hur lång tid den tar att fixa..?

2008-08-01 @ 22:20:01
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Mikailrita

Nice site keep it up

2010-03-10 @ 09:52:21
URL: http://mikailrita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback