No glamma-mamma

I morse hörde jag en liten späd röst:

- Mamma, jag vill ha vatten!

Då visste jag, snart kräks O. Han frågar nämligen bara om vatten när han mår illa (eller när han sprungit 18 varv runt huset, vilket inte var fallet i morse). Mycket riktigt, efter en liten stund kräks lillprinsen. Och sedan en gång till. Han är så tapper och går själv in på toaletten och kräks. Lilla hjärtat! ♥ I dag skulle han egentligen åkt till mormor och morfar och varit där själv. Så han är förståss extra besviken över att det inte går.

Medans jag skrev det ovan blev det en gång till. Suck. Dags att ta fram vitpepparkornen. Om det nu hjälper. Tankens kraft hjälper, om inte annat. ;)


Efter det här skrev jag ett långt inlägg från mitt inre, men jag tog bort det. Jag vågar inte! Det är alldeles för många som läser och aldrig kommenterar öht. (Och då menar jag inte er som jag VET att ni läser! :)) Jag vill inte att vissa som känner mej, som jag inte vet att de läser, ska sitta och gotta sej åt mitt inre. Så paranoid och larvig är jag. Ska nog överväga att Wordpress iaf. ;)

Önskelista:






Allt från
Pink princess


Have a nice day! ♥

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åhh,stackars Lilla O. Håller tummarnaatt det snart går över och att Lilla O snart är på benen.

Postat av: Viktoria

Åh så fint! Förklädet var supersött för att inte tala om brickan!

2008-07-18 @ 00:05:41
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback