Seg-VM

I går mådde jag skit. Ont i kroppen, feber och trött! Höll ut till 21.15 sen gick jag och la mej. Jättehärlig fredagkväll.. NOT! I dag känns det lite bättre, men har fortfarande ont i kroppen. Nacken gör  så ont! Usch, jag hatar att må dåligt. Har inte ro till det. Jag vill ut! Jag vill baka! Jag vill göra allt! Bara inte ligga hemma och ömka mej.

Småisarna är pigga och leker som vanligt. Just nu leker de att O. är en bebis som heter Blixten. *haha* Han är världens ömkligaste lilla bebis som pratar värsa bäääjbispjååket. ;) L. är moderlig, såklart! ;)

I går tittade jag och L. på Leila bakar. Det var så kul. L. var lika impad av Leila som jag är. "Men ÅH, vad fin hon är" "Men åååh, vilken bra visp som vispar av sej själv" (Hej Kitchen Aid!) "Men titta vilken fin bakhandduk" Åh mamma, det där MÅSTE vi baka" "Åh, den där kakan känner jag igen från boken"  "Åh, vilken fin kjol hon hade, med prickar. En tröja med sånna prickar har ju både du och jag, mamma. Då är vi ju klubb med Leila" osv. ;) Det ska böjas i tid det som krokig ska bli, eller hur det är man säger. ;)

Näe, nu måste jag göra något. Känner mej rastlös i hela kroppen. Have a nice day!


♥Loveletters♥


Kommentarer
Postat av: JoVi

Åh vännen! Hoppas att du mår bättre nu! Kram!



Sött kärleksbrev, vad goa dom är våra 5-åringar :)



Här leker dom oxå en hel del bäbis just nu, o lillasyster är förstås en liiiiten bäbis, med bäbisspråk ;))



Vi vinkar när vi passerar "ert" vägskäl i morrn ;)) Ha det fint! kram

Postat av: Viktoria

Trevlig blogg du har. Fastnade en stund och kollade även på gamla inlägg :)

2008-07-06 @ 23:31:40
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback