Heja Sverige!



L. och jag gjorde "kapkäjks" (som L. skrev :)) höromdagen. L. tyckte det var helkul att smeta glasyr och strössla. Tyvärr tyckte hon inte om dem sen.. ;) (Hon är en sådan som helst väljer en macka när vi fikar ute. Vettiga unge! ;) )
Vi andra åt med god aptit, såklart. I går bakade jag Leilas kärlesmums. De var jättegoda! Lite mer vuxna i smaken än vanliga. I like!

I dag ska vi fira nationaldagen på brandstationen, som vanligt. De har alltid öppet hus då och det är ju så spännande! :) Sen ska jag jobba, 16-21. Tråkigt, men det går. Det är liksom nedräkning nu, snart nattskift sedan semester! ♥

Ha en bra dag! Det ska jag ha!

Föresten har jag köpt en ny kjol. Den är så skön! Priset var också helt fantastiskt, 98 kr. :)

Från HM.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygg och skön kjol! =)

Jädrans vad du bakar, hur har du sån energi att stå vid ugnen såna här varma dagar? Gott som sjutton såg det ut. Det enda vettiga jag gjort i bakväg är att jag gjorde stora chokladbollar i går, typ Delicatobollar. Utan ugn...

K R A M!

Postat av: Amlon

Camilla: Det funkar jättebra och baka i värmen! Något måste jag göra, kan inte bara sola hela dagen! ;) Mumsigt med stora chokladbollar! Kram raring!

2008-06-10 @ 08:19:16
Postat av: Nilla

Fina cupcakes! Visst är de roliga att göra! Min dotter är galen i strössel ;-)

2008-06-15 @ 21:07:53
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback