Försvarstal och kändisspaning

Jag har tänkt på en sak.. När jag säger att jag inte tycker om Carola längre, eller att jag inte tyckte att de (Androla) var värda att gå vidare får man automatiskt inta försvarsställning. Vissa blir nästan aggresiva! :O

Men jag tycker verkligen inte att deras framträdande var nåt bra alls i lördags. Som någon sa på radio "Sjunger man en duett om kärlek kan det ju vara bra om det finns någon värme i uppträdandet också". Carola skulle ha gjort det bättre själv, likaså Andreas.

Fast sen kan jag säga att jag tror att medias bevakning av Carola är to much. En av anledningarna att jag nästan tröttna på henne innan hon ens hade tagit första tonen. Synd!

Men för mej har Carola gjort sitt på något sätt. Jag längtar efter flickan i den gula dräkten! :)


I går var det kändisspaning BIGTIME här. O. och jag var och hämtade L. på gympan. O. tittade in i omklädningsrummet och kom tillbaka till mej och bara strålade.

O: Mamma, det är någon från Poodles där inne!!
Jag: Va??
O: Jo, han som sjunger!
Jag: Va?? Vart?
Vi kikar in i omklädningsrummet. O. pekar på en av mammorna
O: Där, där är han.

;))

Mamman hade ljust hår precis som Jakob i Poodles. ;) Hon tog det hela med ro, och de andra skrattade gott. ;))

Jag tror O. måste få Poodles-avvänjning.. ;)

image562

Nu också på gymnastiken!

Bild från Aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men är du säker på att det verkligen inte var någon från Poodles i omklädningsrummet... ? Det kan ju faktiskt vara så att ni sett en kändis! =)
K R A M!

2008-03-11 @ 20:36:29
Postat av: JoVi

*hahaha* Vad kul med Pudel-mamman :))

Frågan är ju om det är artisten eller låten man ska rösta på? Alltså, jag menar, vad är tanken i grunden? Jag tänker nog mest på artisten när jag ser det, men när jag (i första delfinalen) lyssnade på radio så blev det låten jag gick efter. Hmm, det här måste jag nog undersöka *hihi*

Kramelikram!

Postat av: louise

fin blogg! ha en bra dag :)

2008-03-13 @ 13:34:03
URL: http://chicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback