Hissa och dissa

HISSA

♥ Att jag klarat av hela långa vintern. Det trodde jag aldrig i höstas! Men nu är vintern snart slut. Jippie!

♥  Att det verkligen finns kina-skor igen! Jag älskade dem när jag var liten och har längtat efter att hitta ett par. Nu har jag gjort det!

image555


♥ Melodifestivalen! Fasiken vad kul det är! Jag och mina barn är tok-engagerade! ;) O. älskar Poodles, L. älskar Linda Bengtzing och Amy Diamond, M. älskar Björn. ;)


♥ Att O. fyller år på söndag! :) Dessutom gillar han grädde, så jag får göra en riktig tårta! Det lutar åt monstertårta eller pirat-tårta. :)


♥  Mina stövlar. Ursäkta tjatet, men de är ett sånt jäkla fynd! :)

DISSA:

♥ Mitt humör.. Känner mej ganska surmulen och grinfärdig hela tiden just nu. Utan att jag egentligen har någon anledning. Jag tror jag har fått en släng av vardagsångest. Ska man bara äta, skita och jobba?

♥ Att det inte ska gå att få tag på en Cars-bilbana här.. O. har önskat sej en sak i födelsedagspresent och det är en bilbana. :) Den här skulle ha bli överlycklig för:

image556

♥ Mitt jobb. Fortfarande galet trött på jobbet.. (Se humör..)

♥ Att jag har kommit in i ett godis-stim igen. Dumma, dumma mej!

♥ Att jag inte är mångmiljonär..

:)

Nu ska jag gaska upp mej och gå och jobba. Jätteroligt.. Eller inte. Sen kan jag se framemot 3 roliga dagturer (on-fr). Jihooooooo. NOT!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, kinaskor... nostalgi! =) De påminner ju en hel del om ballerinaskor faktiskt.
Har du också vårkänslor i dag?
K R A M!

Postat av: JoVi

Är verkligen vintern snart slut? Lovar du?? :)

En sån där bilbana skulle uppskattas här oxå. Storebror fick en Mac (heter den väl, den där servicelastbilen?) i julklapp av farmor o farfar, vääääldigt poppis! Har inte ni alla leksaksaffärer där nere? *s* Här har vi ju bara BArnens Hus och Leklust *SUCK*

Om jobbet kan jag bara hålla med. FAst jag kan inte heller komma på något bättre jobb. DET är hemskt oxå. Hemma är bäst!

Kram!

2008-03-06 @ 16:39:49
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Cissi

Kinaskor, det är nostalgi det! Jag hade flera par, några i sammet och några i tyg. Men och utan blommor..
Kramar!

2008-03-06 @ 18:42:56
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Amlon

Camilla: Jag är ju förtjust i Mary janes modellen så jag måste bara ha ett par. Hoppas att de är skönare nu ändå. Har för mej att de var så platta. ;)

JoVi: Ja, en sån skulle han vilja ha, men de är slut! Vi har väl de flesta leksaksaffärerna, fast på ganska långa avstånd..

2008-03-08 @ 13:09:19
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Mija

Kinaskor!!! Hah.. Hundra år sen juh... skrattar

2008-03-09 @ 14:58:18
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback