Myslördag

Åh, vad skönt med lördag. Sambon och tonåringen har redan hunnit varit i väg och tränat. Sambon på gym och tonåringen har dansat afro-dance. Hurtbullar! Jag själv ska snart gå på shoppingpromenad med L. *mysigt* O. hostar och snorar så han får vara inne idag. Han har fullt upp ändå. Musik och lek är hans liv. :) Nu har han börjat showa till NI VET VILKA. Vi har pennmikrofoner och jag får var Jakob i Poodles, medans O. själv är E-type. Även morfar har fått vara Jakob. Men enligt O. så "sjungde inte mojfaj jätt". ;)

I kväll ska vi titta på mello och heja. O. har hittat en ny favorit i brist på NI VET VILKA.. ;) Det är Nordman. L. håller på Linda Bengtzing. Jag och tonåringen håller på Charlotte och BWO. Sambon håller på Amy Diamond. ;) Sambons dotter sover hos sin mormor i natt. Hon är dock lite tveksam vad hon håller på.

Hittade, tack vare
Helena, till Allt om mats sida. I like! Allt om mat är en tidning som jag gärna läser. Misstänker att jag kommer hänga på sajten endel också.

I går åkte ju Danny ur Let´s dance. Jag trodde ju att han skulle vinna. Men jag måste erkänna att jag hade bra koll på de fyra bästa paren redan efter första programmet. ;) BEVIS!

Jag håller på Tina och Tony nu. Hoppas verkligen att de blir de två som går till final. K-P är ju charmig och kul, men de andra är bättre. :)

När jag ändå skriver om tv så måste jag skriva om en grej jag är allergisk mot. Det är när folk som är med i SÅ ska det låta måste resa sej upp och göra värsta numret av allting de sjunger. Jag slog över typ 5 ggr i går och varenda gång så gick en dam i lila klänning bananaz. Jag fick allergi.

Föresten har jag köpt nya skor:

Skotskrutiga kinaskor. Hur A kan det va?? ;))

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej, vad är det jag läser... kunde inte morfar sjunga rätt? =)
Är jag helt ensam om att heja på Sanna? Heja Sanna!
Det låter jättesött med skotskrutiga Kinaskor!
K R A M!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback