Fredag

Kvällen gjord och jag har klarat det. Skönt! Nu ska jag lägga mej och titta på Miami Ink. ♥

Föresten har O. klarat sej utan napp i en vecka nu. Helt otroligt! Mammas lillgris. :)

I kväll har jag kännt mej akut ensam och kompislös. Jag saknar Å mest av allt! Alla bor så långt borta, och de som bor här är på semester, eller gör något annat. Ovanligt för mej, ensamvargen, att känna så. Tur att Winnerbäck finns då. Han fick bli min kompis i kväll. ♥ Finns ingen som är så bra som han.

image609

Tack för i kväll, Larsa! God natt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det håller jag verkligen med om, jag ska t.o.m se L.W live i Gävle i sommar :D Det kommer att bli en livsupplevelse! Söta barn du verkar ha förresten :)
Kram

Postat av: Amlon

Sofie: Det ÄR en livsupplevelsem jag lovar! Tack! ♥

2008-05-18 @ 22:37:02
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback