Iaktagelse

En jobbarkompis: A, vad ska du göra ikväll?
Jag: Jag ska väl kolla på mello, såklart!
Jobbarkompisen: Jag sa just det till E (en annan jobbarkompis), Vi måste fråga A vad hon tycker om mello.
Jag: Jaha?
Jobbarkompis: Ja, för vi förstod att endera älskar du det och längtar efter att titta på det med chips och dipp typ.
Jag: Eller?
Jobbarkompis: Ja, eller så HATAR du det och skulle aldrig i livet titta på sån´t där j*vla dravel. Det finns bara de två alternativen när det gäller dej.

*haha* Klockren iaktagelse. ;)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Men åh, vilken uppvaktning du fick! Tänk att komma hem till ett nystädat hem :-)

Jag såg fram emot att se melodifestivalen med barnen, men så sov dom och då struntade jag i det. Det är inte så kul att se det själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback