Kändisspaning

Allra bästa Jovi frågade om jag har haft någon kändisspaning på jobbet på sistone. You bet! ;) Fast nu är man så van vid det så jag tänker inte på det så mycket. Hade ett telefonsamtal med kändisen för ett tag sedan också. Heeerrligt! ;)

Men häromdagen hade jag riktig kändisspaning, här i min lilla stad! Var inne på DollarStore av alla oglammiga affärer och ett tu tre ser jag den här tjejen:

image602

Isabelle Halling! (Tyvärr var inte den där supersöta snickaren med..) Hon gick där bland hyllorna med en kamera i nyllet. Jag höll på att köra in i ett ställ med prydnadssaker i min iver att INTE bli med på film.. *haha*

Att hon var HÄR i krokarna var väl inte så konstigt iofs, med tanke på vad hon spelar in just nu. Men att hon är på Dollarstore var _Jättekonstigt_ tyckte jag. ;) Råkade iaf se att hon köpte en stor gryta.

Det händer mycket i den lilla hålan. Nu måste jag cykla till jobbet. Spännande och se om min jobbarkompis har blivit farmor nu! Det var på G i går. Jag började nästan grina då. ;) Förresten lyssnade de "fina" på oss i går, äntligen!

Skön dag på er!

Bild från
www.isabelle.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vad synd att du inte ville vara med på film, jag hade gärna kikat lite extra efter dig då. :)
Någon kändis var det länge sedan jag såg, det var nog Rolf Lassgård som man ser lite då och då i och med att han bor i stan. :)
K R A M!

Postat av: JoVi

Men vad spännande! :)) Tur att jag frågade *hihi* Min sambo såg Sverker Olofsson ute på shoppingrunda här i går, räknas det som kändisspan *s*.

Och hur många gånger har jag berättat att jag träffat Joakim Cans? ;)

2008-05-04 @ 20:46:13
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Camilla: *haha* Det vore en syn att sej mej stå och hoppa i bakgrunden, va? ;)Lassgård är ju cool! :)

JoVi: Sverker är nu helt hett ju! ;) Hur var det med Cans egentligen, kommer inte i håg! ;)

2008-05-06 @ 12:40:55
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback