Sockret fattas mej och jag grinar till låtar

Det känns tomt och konstigt utan socker. Min kropp känns helt konstig. Det är liksom något som fattas. Fast jag VET att det går över om några dagar, men det är jobbigt ändå. Men vad det är tråkigt. Jag vill kunna njuta LAGOMT.

I dag har jag en Peter LeMarc-dag. Jag får det med jämna mellanrum. :) Jag gillar hans texter. Och hans röst.

Den här låten kan jag grina i hjäl mej åt. Den är så fin! Den är så klockren!



Tyvärr hittade jag inte låten med Peter eller Lisa Nilsson. Men den är versionen är helt ok. :)


Här är en annan grin-låt:



Kommentarer
Postat av: Camilla

fina låtar. :)

Postat av: Camilla

Nej men kära vän, blir man så gråtmild utan socker? Bäst att jag aldrig testar... det låter som min värsta PMS-period ungefär...
Hoppas det går över snart och att du är pigg och glad igen!
K R A M! ♥

2008-05-06 @ 14:08:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Gustavhege

A very nice site keep it up. Regards

2010-02-12 @ 08:28:02
URL: http://gustavhege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback