Breaking the law

O. hittade Guitarhero-gitarren och drog på sej den. Sen fick jag order om att sätta på musik. Tuff musik. Typ Kiss, Poodles eller Judas Priest. ;) Sen skulle jag ta mikrofonen och sjunga till. Ett tu tre så var ett tufft band bildat på Berget. Här kommer våra första idolbilder till våra fans. ;)



Inte lät att ta idol-bilder på sej själv inte. (Min haka ser inte klok ut. Får skylla på vinkeln.. *haha*)



Kolla pose´n! ;)

O. säger att han ska bli skateboards-kille. Men jag är helt säker på att han kommer bli en musik-kille! :)

För att få lite känsla till bilderna rekommenderar jag att ni lyssnar på den här låten samtidigt..


ROCK N´ ROLL!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ni är så tuffa.. vad heter bandet? Jag vill ha första tjing på kommande skiva! ;)

2008-11-08 @ 00:07:59
Postat av: JoVi

hahaha Ni är ju coooooola!



Nästa coolhets-kort jag vill se är när du boxar i Wii, ålrajt? ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback