Ooooh my god

I går var vi på stan. Efter ett tag skildes vi åt. Jag gick till jobbet, och sambon och barnen gick vidare på stan. Ett tu tre mötte de:

EN KÄNDIS!

Inte vem som helst, utan en av de vackraste karlar jag vet. Törs inte skriva VEM eftersom har har(har haft anknytning till min lilla stad) och jag är ju ganska noga med att vara lite hemlig.

Tur att inte jag var med. Då hade nog jag fått gelebenen ALLAN!

Ibland är man glad att man har ett jobb.. Eller hur..

Just ja, nu ska jag turligt nog gå till jobbet igen. Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

ja.. för att inte tala om hur tur det är att inte jag var med.. varför skulle jag det föresten, men ändå.. Min kompis H såg honom på Södermalm i somras oxå, lucky bastard! Wii-mannen är en man med tur helt enkelt.. kände de varandra föresten, då när det begav sig så att säga?

2008-11-08 @ 13:05:10
Postat av: Charlotte

Vem då? I den lilla staden? Jag följer nog inte med så bra i det moderna livet, kan inte komma på någon som ens är född förra seklet som passar in i kategorin kändisar (förutom du då Amlon!)

2008-11-08 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback