1 oktober + vågchock


I kväll har jag dejt med den här snyggingen. :) Äntligen! Han får vara dagens bild.
Han är mitt frikort, by the way! ;))

I dag ställde jag mej på vågen. Jag fick en svår chock. Nu JÄVLAR ska här trimmas. Jag har tydligen bara att välja på att leva helt spartanskt och vara i fin(are) form, eller äta gott och vara tjock som en boll.. Antingen eller, som vanligt. Jag vill äta gott och ändå vara i fin form. Men NÄÄDÅ, tjocksmock!

Nu ska jag ta igen mej efter chocken och vänta på Mc Dreamy.

Kommentarer
Postat av: Åsa

åh.. lovely man! Nya foton finns inne föresten.. check it out! Du är bland motiven :)

2008-10-01 @ 22:38:01
Postat av: C a m i l l a

Mmm, snyggo!

Jag missade honom i går för Persbrantserien. Dumt va? Eller den var jättebra den också.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback