♥♥♥♥♥



Jag älskar, älskar, älskar fortfarande den här låten!  När jag lämnat barnen på mornarna brukar jag alltid lyssna på den här låten när jag cyklar till jobbet. Då måste jag bara sjunga högt!

Well I never saw it coming
I should have started running
A long, long time agooo!
And I never thought I'd doubt you
I'm better off without you
More than you, more than you know
I'm slowly getting closure
I guess it's really over
I'm finally gettin' better
Now I'm picking up the pieces
From spending all of these years
Putting my heart back together
‘Cause the day I thought I'd never get through
I got over you!!!

Världens bästa låt, om ni frågar mej. :)

Vilken är din favoritlåt?
(Ni som är inne och kika här, och aldrig kommenterar får GÄRNA svara!)
:)

Kommentarer
Postat av: evans

Oj, det är svårt att välja ut en favoritlåt. Jag har så himla blandad musiksmak, men Justin Timberlake är alltid trevlig att lyssna på :)

Postat av: Cissi

Den låten är bra.



Min favoritlåt är nog Fire med Bruce Springsteen. Inte att förväxla med I´m on fire...

Men när det gäller musik är jag allätare, förutom hårdrock och storbandsjazz...

Ha en riktigt skön helg!

2008-10-09 @ 21:21:11
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, vad svårt... Har flera. Misery Business med Paramore tröttnar jag nog aldrig på.



Daughtry...mmmmmm :)

2008-10-09 @ 22:05:46
URL: http://linda.boplats.net
Postat av: Mija

Den här låten får mig att bli LEDSEN.. Nåt hände just när den här låten var poppis så jag har lite svårt för den av den anledningen... (men jag älskar låten... det är väl därför minnena är så starka antar jag...)



2008-10-13 @ 16:41:31
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback