I veckan..

I veckan..


..ser
jag på Greys anatomy. Superspännande att se hur det går nu när Grey och Dreamy hånglade igen! :)

..lyssnar antagligen mest på P3. Helst Krister :)

...läser kanske någon bok. Tidningar på jobbet. Barnböcker i mänger!

...surfar jag på mina favvobloggar, och lite shoppingsidor.

...shoppar troligtvis inte så mycket. Ska kolla över vintergarderoben först.

...äter sunt iaf i veckan. På helgen får jag mumsa lite!

...dricker vatten!

..jobbar jag bajsveckan! Mån-tors, ledig fredag, sen jobb igen lö-mån. Skitvecka!

..bävar jag för arbetsveckan. Usch! Och sen lite annat..

..måste jag betala en speciell räkning

..njuter jag av stunder med mina ♥

..tänker jag åka hem till min vän J. och hälsa på! ♥


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi MÅSTE träffas snart :) har ett enormt pratbehov just nu! Kram kram!

2008-10-19 @ 21:48:58
Postat av: JoVi

Jag tycker du ska lyssna på Mammas nya kille och tänka på mig 8))



Hoppas bajsveckan går bra..kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback