Lördag

 Vaknade i natt av att L. gnällde inifrån sitt rum. Gick in och kollade, och där satt ungen i barbielådan! :)) Hon hade trillat ner från sängen och rätt ner i sin låda med barbie. Jag blev  så full i skratt. Som tur var hade hon inte gjort sej illa.

I övrigt har dagen innefattat sol, frisk luft och så skön tillvaro! ♥



Vi gick till en rolig lekpark i ett läskigt bostadsområde. Eller det VAR läskigt när jag var mindre.

Jag försökte fota mina nya grymt sköna skor, men det gick inte så bra. ;)





I kväll har vi tittat på Stjärnor på is. O. är ju så förtjust i Kicken, såklart. ;) Jag är nästan lite kär i både Markus och Jesper. ;)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Heeej kompis! :) Vad trevligt att man är saknad då man inte bloggar varje dag...

Vi har haft a-lot med katterna här, men den nya är ju så himla söt. Min nya kärlek, helt klart.

Härliga bilder. Skorna såg både sköna och snygga ut. Perfekt käng-längd på skaften. :)

Tur att hon inte slog sig i fallet i natt... rätt ner i leksakslådan... stackarn!

K R A M!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback