Three is the magic number

Hittade en sån här rolig utmaning på någon blogg. :) Fick lov att låna den. Tre för mej är ju ett magiskt nummer. Jag har ju tre stycken av det finaste man kan få! ♥

Tre saker jag går igång på:
♥ Singstar :)
♥ Roliga fynd
♥ Bra musik



Tre saker jag inte kan vara utan:
♥ Mina ♥♥♥
♥ Mandariner
♥ Skratt!

Tre saker jag ångrar:
♥ Att jag inte tog körkot första gången jag började
♥ Att jag inte tog körkort andra gången jag började
♥ Att jag inte gick någon bättre linje på gymansiet

Tre saker som gör mig glad:
♥ Höstsolen!
♥ Att vara ledig♥
♥ Att prata med mina ljuvliga barn!

Tre saker som gör mig arg:
♥ Ett pucko
♥ Stress, endel sorts stress iaf.
♥ Gravida som röker

Tre människor jag beundrar:
♥ M.
♥ L.
♥ O.

Tre saker jag skulle vilja göra:
♥ Jobba 50%
♥ Flytta
♥ Vinna något kul :)

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
♥ Spagetti och köttfärsås
♥ Lax
♥ Solrosfrön

Tre TV-program jag ser:
♥ Greys
♥ Christine
♥ Singelmammor (eller såg)

Tre saker jag har med mig i livet:
♥ Envishet
♥ Humor
♥ Omtänksamhet

Tre saker på önskelistan:
♥ En ny soffa
♥ Lugn och ro
♥ En snygg jacka

Tre bloggar jag inte kan vara utan:
♥ Mina älsklingar på länklistan + några till

Gör den du också! :)

Kommentarer
Postat av: JoVi

I will! Fast kanske inte i kväll...



Vad fint du har gjort här på bloggen!



Att gå ner i tid lite till var det bästa jag gjort. Nu förstår jag varför jag en gång tyckte att jag hade ett kanonbra jobb, jag tycker det är KUL igen :) Sen att jag inte hinner ett dugg mer hemma får jag väl leva med hehe



Jag har oxå funderat på varför jag inte gick nån bättre linje på gymnasiet...mitt urval gick typ på vad som fanns kvar som 2-årig linje, vägrade gå tre år. Fast det gick bra att börja en linje o sen hoppa av efter 6 mån å så gå 2 år på annan linje toka haha



Nu skulle jag ge vad som helst för en skalad mandarin mmmmmmm

Postat av: C a m i l l a

Rolig lista. Kanske tar den en dag jag också.

Kram och ha en fin dag. Kanske dags att ta körkort nu då, eller? Bättre sent än aldrig...

Gud vad glad jag är att pappa tjatade på mig med övningskörningen, annars hade jag inte heller tagit något körkort då jag var 18.



2008-10-16 @ 12:05:14
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Tina

Kul med dina listor! Kollar in här ibland, gillar din blogg!

2008-10-17 @ 13:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback