Första discot + fynd + älsklingsblommor


I kväll ska L. på sitt livs första skoldisco! Då fick vi såklart lov att köpa en söt tunika. :) Jag och O. ska med och "finnas där" i fall det blir för stort och läskigt att vara där. ;) Till tunikan blir det svarta leggings och glitterhårspray. :)


Fyndade lite omslagspappar på Panduros rea. Är ganska kräsen när det gäller sånt, men här hittade jag en hel radda fina pappar. 100 meter närmare bestämt.. ;) Men de lär gå åt. Min tjejor fyller "snart" år, sen är det ju jul. Och lite andra födelsedagar. Fina va?! :)



På hösten är mina älsklingsblommor astrar. I går köpte jag mej en stor härlig bukett.

Trevlig fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt med första discot! Här ska dottern ha disco på fritids nästa fredag.

Blev helt lyrisk när jag såg alla presentpapper som du har köpt. Jätte fina!

Kram

Postat av: C a m i l l a

Mysiga bilder hos dig i dag! Hoppas hon får jättekul på discot i kväll. :)

Och gissa om jag blir imponerad av dina presentpapper, jag är sån som köper för några kronor i automat i sista sekunden. Önskar att jag kunde ha något litet lager hemma jag också. :)

Jättevackra blommor! =)

Kram och ha en mysig helg!

2008-09-26 @ 18:58:03
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Vad mycket papper du har köpt :-) Men det är bra att har hemma och det går åt snabbt.

Vilken ljuvligt söt tunika!

Kramar

2008-09-27 @ 20:35:04
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback