Gardinpyssel och otäcking-lek


Vardagsrumsgardinerna fick flytta in i sovrummet. Det blev mysigt!


Min gamla älsklingar fick komma upp i vardagsrummet. Har haft dem i många år, men jag tröttnar aldrig på dem. :)

Men i ett fönster i v-rummet sätter jag aldrig upp några gardiner. Där vill jag ha in ljuset. ♥ it! Egentligen skulle jag kunna låta bli att ha gardiner i alla fönster. ;)



Det är faktiskt fin utsikt här.. ;) Men den törs jag inte visa.. ;)



Ett par andra gamla trotjänare ska få komma upp i köksfönstrerna. Dalahästar is the shit! ;)


O. tar det hela med ro och leker med sina otäckingar i stället. Så kul att lyssna på ! ;)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Hi hi, visst är det kul att lyssna på barnen när dom leker med sina gubbar :-) Vilken fantasi dom har!

Jag älskar sovrumsgardinerna! Jag har inte haft en tanke på att sommargardinerna ska ner. Oj oj, vad mycket det är just nu att fixa med hem och barn.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback