Svåååårt

Här är 5 bågar som jag lånat hem. Hade bestämt mej för att jag skulle ha lite mer markerade bågar än mina nuvarande. Och att jag ville ha båge runt om, ser inte klok ut i glasögon med bara halv båge, eller ingen båge alls.


Lite svårt att se för er, men vilken tyckte ni var finast?

Jag har min favorit, och en som det absolut inte kommer att bli. Gucci-bågarna är så fina, och jag passar i dom. Men de är så FULA på sidorna. Känner mej som värsta östermalmskärringen, typ. Försökte ta kort på det, men det blev så suddigt..



Kan jag lära mej att leva med det?

Jag har tagit kort på mej jsälv i alla bågarna. Synd att jag inte törs lägga ut korten här.. Ska plåga mina nära och kära de närmaste dagarna. ;)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag tyckte de där i mitten från FACE såg snygga ut. :) Vill också ha nya glasögon!!!

Men till skillnad från dig gillar jag då det är detaljer på sidorna, man kanske skulle platsa på östermalm... he he... =)

Kram och lycka till!

Postat av: Å

Jag tänkte på dig å dina nya glajjer idag när jag cyklade hem.. tänkte att ett par mer markerade skulle vara skitsnyggt på dig å så ser jag att det är sådana du har lånat hem :) inte överraskad i å för sig! Kan du inte maila fotona på dig i brills till mig så ska jag säga min mening, eller logga in på msn så tar vi det där! Kommer du nästa helg?? hoppas kram kram!

2008-09-08 @ 17:26:29
Postat av: Pippi

Men finns det inga med liknande form utan Östermalmstantspyntet på sidan? Tyckte annars att det var fina bågar du tagit hem... Hade varit roligt att se dig i de olika bågarna - men förstår att du inte lägger ut bilder här :) Hur satt de översta? De såg intressanta ut, tycker jag.

2008-09-08 @ 22:20:43
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: JoVi

Alla såg jättefina ut! Är alla svarta? Eller grå? Jag ångrar att jag inte tog svarta igen när jag bytte...jag är alltid blek runt ögonen och måste ha mascara jämt nu, det behövde jag inte förut...Fast iofs har jag aldrig fått så mkt beröm för några glasisar som nu heller haha

2008-09-09 @ 12:58:56
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback