Rubrik saknas

Ångrar mitt förra inlägg lite. Det är ju världsliga saker. Huvudsaken är ju att L. mår bättre!! ♥ Hon hade nog kunnat gå idag, men det var nog ändå skönt att softa en dag. Men i morgon är det dags för plugget igen. Och klippning. Jag hade sån tur att det fanns en ledig tid i morgoneftermiddag. Tack!

Jag har bakat i dag. För en gångs skull ville ingen av småisarna vara med. Ovanligt, vill jag lova. Jag bakade bärmuffins och kärleksmums-muffins. Det senare har jag aldrig gjort, men det var hur enkelt som helst. Och väldigt gott! :)



Jag är en j*vla fläskberg just nu. Trött jag blir på mej själv. Men i morgon ska jag klippa mej och färga håret. Är så trött på mitt
blondino-hår! Sen nya glasögon, om jag hittar några.. ;) Sen ska jag nog känna mej lite bättre till mods..

Och i helgen ska Mamma Mjuk hälsa på bästaste Å i Solstan. Alldeles allena! :)
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så välkommen så du anar inte!

2008-09-18 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback