Glasögon

Det blev inga glasögon. Jag kunde inte välja! Alla tyckte jag passade bäst i olika, och jag tyckte jag såg konstig ut i alla. Jag klarade inte av skalmen på Gucci-bågen, annars hade det kunnat ha blivit den. Det var liksom absolut inte jag. I don´t do Gucci! ;)Jag ska gå till Synsam någon annan dag och kika på fler bågar. Stackars optikern börjar väl grina när Fröken"Nej, den här är för plastig, ful, konstig, tråkig, blablabla" kommer igen. ;) Men det är ingen brådis. Jag hade exakt lika bra/dålig syn som när jag bytte glasögon senast (4½ år sedan..)

Men det lutar nog åt att jag väljer ett par sånna här:



*hihi*

Jag lär nog återkomma i ämnet.

Nu skaj ag gå och duscha. Sen blir det rostat bröd, varm choklad, Filip och Fredrik med min goa tonåring! ♥

Ha en bra kväll, ni med! KRAM

Tack för alla kommentarer! Jag blir såg glad! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

HIHI!! Du skulle ju vara grymt cool i dom glasögonbågarna!!

2008-09-16 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback