Måndag

I dag har L. studiedag (eller lärarna kanske..?). Hennes livs första. Såklart man måste få vara ledig då! :) Jag har bytt tills kvällsjobb så vi kan vara hemma tillsammans. Hon får såklart välja vad vi ska göra i dag, och då valde hon att vi skulle äta mat på en kinaresturang. HEJAHEJA! Jag är så glad att hon inte valde McD, Sibylla eller pizzeria. ;)

Tonåringen har dargit i väg till sin första dag på praon. Hon ska vara på biblioteket. Det kommer nog att passa henne bra. Hon ÄLSKAR böcker! (Alltid när hon åker i väg och shoppar så kommer hon hem med några böcker. Hon var i väg och shoppade i lördags; jjacka, stövlar, tunika, godis och två böcker! ;))

Tänk om jag också fick praoa. Då skulle jag praoa på en blomsteraffär, ett mysigt fik eller som dekoratör. :) Vart skulle du vilja praoa?

I kväll
börjar någonslags utslagning på IDOL. Jag har inte följt det så noga. Men min favorit är iaf Anders i juryn. Han är ju så himla mysig! ♥ Överhuvudtaget tycker jag att nya juryn är överlägsen den gamla.



Bland de tävlade så gillar jag Lars allra bäst. Anna och LouLou gillar jag också. Men det är ungefär allt. Lite för mycket wailande tjejer för min smak. ;) Men som sagt, jag har tittat sporadiskt.



Föresten tror jag att jag ska börja med Dagens bild igen. Det var kul! + att jag känner att jag inte alltid har tid att SKRIVA så som jag vill, men ett foto om dagen har jag nog tid att slänga in. ;)

Sist en hälsninge från O:


:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Bokhandel, bibliotek eller kanske svenska barnboksinstitutet s



Här har vi oxå lov/studiedag, hipp hurra för det! :)



Jag gillar INTE Annas hemska röst, gillar inte den där bastonen (el vad jag ska kalla det..). Lars är min favorit! Heja! :)

Postat av: C a m i l l a

Det låter som en mysig dag. Gott med kinamat! Oväntat val av en sån liten tjej. :)

Dagens bild är trevligt. :)

Om jag fick praoa skulle jag vilja vara på Designforum eller i en Inteflorabutik. :)

K r a M!

2008-09-29 @ 11:40:29
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback