Dagens och Veckans

Dagens....:
LÅT: My life would suck without you ♣ Kelly Clarkson
KLÄDSEL: Jeanskjol, grå v-ringade tröja, svart topp med vira prickar under, svarta leggings.
HÄNDELSE: Att skolan började igen. Ovant med vardag. Att jag är ledig!
VILL HA: Något gott när vi ska och fika om en stund. :)
PLANER: Hämta L., gå på stan och fika, handla, laga mat, ev. städa, byta lakan, titta på Färjan.
SAKNAD: Min bästis, Å ♥
DUMMASTE: Inget speciellt, direkt
DROG: Kokt ägg. Så jäkla gott!
ROLIGASTE: Att jag är ledig och har umgåtts med Bullen. :)
TRÅKIGASTE: Att det är så rörigt hemma. Vet inte vilken ända jag ska börja?
INKÖP: O. behöver gummistövlar så kanske det. Mat
HUMÖR: Jag mår väldigt bra i dag.
MÅSTE: Se Färjan
DÅLIGA SAMVETE: En liten tjej som inte fått sin present ännu. FÖRLÅT!
SKRATT: O. :))
INSIKT: Att jag inte kan vara arg över andras val. Det är ju inte mitt problem egentligen. Även fast jag tycker att det är idiotiskt! ;)
JOBBIGASTE: Röran och smulorna..
ORD: FIKA! :)



I VECKAN...

...SER JAG: Färjan, Greys och Robinson. Sen lite annat också misstänker jag.
...LYSSNAR JAG: på allt möjligt på Spotify!
...LÄSER JAG: Tidningar, kokböcker, barnböcker och virkbeskrivningar
...SURFAR JAG: På mina favoritsajter och bloggar
 ...SHOPPAR JAG: Säkert mest mat.
...ÄTER JAG: Mat. Har ätit jättedåligt på sistone. Har haft så mycket i huvudet att jag inte har kunnat äta. Dumt.

...DRICKER JAG: Mest vatten
...JOBBAR JAG: Tisdag: 16-21
Onsdag 8-14.30
Torsdag: 7-13.30
Sen ledig! :))
...BÄVAR JAG: Inte för något speciellt, tror jag
...MÅSTE JAG: Skicka i väg ett brev. Eller två.
...SKRATTAR JAG: Mest åt mina barn! ♥
...NJUTER JAG: Över att jag är tre-ledig!
...TÄNKER JAG: Va nöjd med allt som livet ger! :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback