Plus och minus i dag

++++++++++++++++++++++++++++++

* Att FK äntligen betalar ut pengarna för när jag var hemma med L. efter operationen. Det tog bara 6 veckor.( Jag brukar därför aldrig orka skicka in när det handlar om 1 vab-dag, men nu var det 4 st.)

* Min gulliga jobbarkompis A-L! Förstår inte hur jag ska klara mej på jobbet när hon ska få en bebis! Är såklart jätteglad för hennes skull, men tycker synd om mej själv. ;)

* God mat i dag: Cocacolastek och ugnsrostade grönsaker.

* O.:s och min fika utomhus. :)



* Att jag träffade J. idag!

Minus

------------------------------------------------------------------------------

* Neggon! Jag hatar när folk går in i nåt med en nagativ attityd. Klart ALLTING blir jobbigt då!

* Egoister!! Men ta bort!!!!!!!!!

* Att O.s nya brallor sprack i baken efter en halv dags användning! Rekord!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket jag hade att läsa igen här!:) Så kul att läsa om er vardag och jag blir så lycklig varje gång jag läser om din härliga tonåring och dina andra härliga barn. Du ska vara stolt över att ha fostrat så trygga och jordnära barn!

Kram

Postat av: Amlon

Men tack, gulliga du!! :) Det värmde!! ♥ KRAM

2009-05-01 @ 13:36:17
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Smilla

Själv väntar jag på pengar från FK 3 månaders föräldrapeng önskas snarast!! Tur att jag jobbar lite så jag för lite lön åtminstonne ;)



Fem +

tre -

Låter som det vore mest bra trots allt =)

kram

2009-05-03 @ 15:11:09
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback