Tapeter

Vi ska tapetsera om hemma. (NÅGONGÅNG!)Eftersom vi bor i en hyresrätt kan vi gå hur bananaz som helst när det gäller tapetval. Tyvärr. Men jag har hittat några tapeter jag tycker om. Frågan är bara i vilket rum de ska sitta..


Hall? Del av vardagsrummet?


Hall?


Troligtvis köket. Eller småisarnas rum


Vardagsrummet ? Del av vardagsrummet?


Tonåringen har bestämt sej: Vitmönstrad fondvägg och gråa tapeter.


Den här hade jag velat haft i sovrummet, men det är lika som tonåringen valt fast beige med guld.


Sovrummet kanske?

Jag har sett framför mej att jag vill ha beige eller nåt i sovrummet. Vill inte ha vitt där, utan lite varmare färg.

Alla tapeterna är finare i verkligheten. Mönstrerna är inte så markanta som på fotona.

Det är så himla svårt. Men kul svårt! :)


Kommentarer
Postat av: Pippi

Förstår precis hur du menar med kul svårt :) Vad roligt att välja tapeter förresten - ni/du hade ju hittat ett helt gäng med fina sådana.

Postat av: C a m i l l a

Rackarns vad snyggt matchat, allt gick ju i vitt/silver/guld.

Det är jättekul med tapeter, men här kör vi mest målade väggar för tillfället.

Krampårej!

2009-04-02 @ 21:36:30
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback