Bob the iceman

Jag har börjat titta på Familjen Annorlunda. Jag är en aning efter.. ;) Tycker att det är spännande att se hur olika familjerna är. Jag gillar både Älvdals-familjen och familjen med mamma konstnär. Men det tredje familjen.. Herregud. Pappa Bob är ju läskig. Inte det minsta värme finns i den karln. Gillar inte mamman i den familjen heller, men han är ändå 100 ggr värre.. Fy!

Har du sett familjen Annorlunda? Vad tycker du?

Två på mitt jobb platsar i Familjen Annorlunda. En av mina jobbarkompisar har 10 barn, en annan har 8 st. :)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag är ännu mer efter då det gäller TV. Har hört om det programmet på jobbet, men aldrig sett det själv. Det låter roligt.

Kram!

Postat av: Smilla

Svärmor tittar och brukar "rapportera" ;)

2009-08-14 @ 10:00:54
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback