Dagens..

..låt: Ingen speciell..
..klädsel:
 Jeanskjol och randig topp. So not me! ;))
..händelse: Att jag klarat av den här dagen som en dans
..njutning: Kanelbulle i sockerkaksskepnad och mina fina!
..planer: Lägga fram kläder, duscha, kolla på SYTYCD!
..saknad: Åsa, Agneta, M.
..dummaste: Att jag blev sur över en sak jag läste på nätet
..drog: Saltgurka
..roligaste: Mina barn!
..tråkigaste: Att jag känner mej typ grinfärdig hela tiden, tackolov utan att grina. Fastän jag mår ganska bra.
..köp: Lite mat
..humör: Halva jag känner mej nöjd och glad. Andra halvan känner sej lite olustig
..vill ha: Lugn och ro. Semester.
..måste: Försöka komma i säng i bra tid i kväll
..skratt: Nyss när tonåringen och jag höll på och prata japanska med svensk brytning. Vi är sjukt lättroade.. ;)
..jobbigaste: Vissa känslor
..insikt: att vardagen kanske inte blir så tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback