Sommar, sommar, sommar

Hittade en lista hos min bloggkompis Camilla!

Sommarens bästa:
Tur med vädret på min semester. Våra resor och utflykter! ♥
Sommarens sämsta: Tiden precis innan vi betämde oss för att gå isär, och själva flytten.
 Sommarens godaste: Kokta ägg, Marabou sommar
Sommarens bästa strand: Hos mormor och morfar, såklart
Sommarens arbetsinsats: Endast 2 ordinarie och en massa vikarier utan med.delegation. Jäklar vad jag sprang vissa dagar! 
Sommarens lataste: Tiden efter att M. flyttat. Jag har tagit allt i min takt!  
Sommarens mest använda plagg: Kjol, helst jeanskjol.
Sommarens överraskning: Att jag tog steget! :)
Sommarens bett: Fick säkert 50 myggbett på smalbenen när vi var ute i skogen.
Sommarens varmaste dag: Låg jag garanterat på en strand och var leeeedig!
Sommarens kallaste dag: Var garanterat i lördag. Frös som f*n!
Sommarens godaste vin: Tror inte jag har druckit vin i sommar!
Sommarens roligaste utflykt: Semestrarna och till olika badstränder!
Sommarens plåga: Hjärtvärk..
Sommarens besvikelse: Jag vet inte. Det har varit en bra sommar, trots allt!
 
Nu har jag lämnat L. i skolan, första skoldagen! Det var så kul att se. Alla var så pirriga och stog och tittade på varandra. ;) Man vet att på första rasten leker de som de inte har gjort annat förr. Tonåringen har sin första utedag i skogen med tvåorna och treorna. De skulle göra en massa olika knasiga stationer. Det blir nog kul. :)

O. tycker nog att det är ganska skönt med vardag igen. Ensam med mamma! :) Nu tittar han på Playhouse Disney. Det har han inte tittat på på hela sommaren, men det hör till att titta på det en stund efter vi lämnat L. i skolan. ;) Jag ska ta tag i hemmet. Pust! 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Kul att du också gjorde listan. :) Marabou sommar och jeanskjol har vi gemensamt. :) Hur ska man klara hösten utan Marabou sommar???

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback