Årskrönika 2009

Januari:

* Jag köper nya glajjor och en ny mobil.
* Vi har en fantastisk dag på isen med mormor och morfar. Jag blir nästan religiös! ;)
* Jag lär mej dricka te!

 

Februari

* Virkar jag min första cupcake (Tyvärr gick virkintresset över lika fort som det kom)
* Var på kalas i solstaden. :) Så himla roligt!  ♥
* Städar vinden och får en färgchock! ;)




Mars

* Finaste O. fyller 5 år!
* L. opererar ögat. Oerhört jobbigt!!! Men resultatet blev jättebra! :)
* Magsjuke-epidemi på jobbet



April

* Får nytt schema på jobbet. Världens bästa schema!
* Härlig vår! ♥
* Återbesök på lasarettet. L.s öga får tummen upp!



Maj

* Jag fyller 36 år. H_e_r_r_e_g_u_d! Kan inte förlika mej med den åldern. Låter så j*vla gammal! ;)
* Träffade Å. och A. :)
* Småisarna badade för första gången




Juni

* Tonåringen slutar grundskolan! Ofattbart!
* Jag har semester och vi hänger på stranden mest hela tiden
* Vimsar runt på stadsfesten. ;)



Juli:

* Börjar månaden med några dagar i underbara Stockhom med mina älsklingar
* Beslutar oss för att separera. Jag vill det, men är jätteledsen!
* Semestrar i mitt underbara landskap ♥



Augusti

* M. flyttar. Dubbla känslor.
* Tjejerna börjar varsin 1:a. L. i grundskolan, och tonåringen i gymnasiet
* Vi får nya grannar, vilket är så kul! :)



September

* L. fick första läxan. LYCKA!
* Var på inspirationsdag, och blev mest förbannad.
* Väldigt mycket höst-fika..



Oktober

* Skoldisco :)
* Jag börjar så smått vänja mej med att småisarna är hos M. på helgerna, men tycker inte om det!
* Höst i luften, och höstlov. 



November

* Mina fin-tjejer fyllde 16 resp. 7 år. :)
* Återträff med 9:an. Herregud vilken kväll! :) Så jävla roligt!
* Jag får omtapetserat i hallen och L.s rum :)


December

* Vi pysslar och grejar i 190!
* Får en tatuering tillägnad mej! :)
* Vi firar jul och myyyyyser!

 


Naturligtvis har det hänt mer, men bestämde mej för att bara ta tre saker/månad. Ett omtumlande år, som blev väldigt bra. Mycket tvivel hit och dit, som tillslut visade sej att det var nästa tänkbara när jag väl bestämde mej.

Gott nytt år! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Intressant och kul att läsa. :) Kram

Postat av: Camilla

Mys! Härliga bilder och fina ord. Hoppas att 2010 blir ett fantastiskt år... och du, då fyller jag 40... smaka på det du din unga 36-åring. :-D

Kramar!

2009-12-30 @ 11:40:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Grodmamman

Gott nytt år till dig!:)

Här är en till som fyller 40 år 2010! Du är ju ung!:)

Kramar

2010-01-01 @ 11:58:56
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Smilla

Ditt år verkar ha varit toppen =)

Tur man har bloggen så man kan minnas lite, för här har du en som har hunnit fyllt 40 för länge sen ;)

Hoppas du haft en bra start på 2010.

kram

2010-01-02 @ 18:48:47
URL: http://www.smillasplats.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback