Fullt upp!

Här har det varit bråda dagar. Har inte hunnit blogga. Jag har haft fullt upp med:

* Planeringsdag
* Jobb
* Födelsedagsfirande
* Paketkalender-fix
* Kalas
* Bakning
* Mys
* VARDAGEN!
och så vidare.

L. har fyllt 7 år. Min fina gumma! ♥♥ Hon fick bla två saker som hon hade längtat efter länge.
Aqua beads och en jordglob. :) Nu ska hon ha jordgloben tänd ståendes på sängbordet då hon ska sova på kvällen. Så ligger hon där och drömmer sej bort till fjärran land. :)



I dag är det första december. Vi har öppnat första paketen i paketkalendern och tittat på Tv-kalendern. Jag som är ett stort fan av Stål-Henrik och Silver-Sara tycker den verkar jättebra. Vi skrattade flera gånger! :)

I dag ska O. och jag ut och handla kläder till en bebis. Min bästa jobbarkompis har fått en M. Naturligtvis tog jag på mej att handla bebiskläder. Hon har tre flickor sedan tidigare, så jag ska köpa något riktigt pojkigt! ;)


L.s 7årspannacotta. :)

Jag känner mej tillfreds med tillvaron just nu. En av de senaste nätterna har jag inte ens sovit hemma. Det ni! :) ♥


Mys på Berget. Favoritlyktan som hänger på spjället till öppna spisen. Fint, tycker jag.

Nu ska jag lägga mej i soffan och läsa morgontidningen innan "fullt sjå"-dagen kör i gång.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är så wild and kräjsy.. ;) Jag kommer den 21'a å då vill jag höra allt! Är kidsen med så får vi hitta på kodord.. ;)

2009-12-01 @ 09:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback