Lovebombing

I dag känner jag mej stolt över mej själv. Bara sådär. Hade lönesamtal på jobbet i dag och jag rockar för fan. Det GÖR jag. Ibland tvivlar man ju på sin egen förmåga när det gäller det mesta, men det är så skönt när någon annan säger att man är bra. Och menar det. Då får man vara lite anti-jante och bara tycka att man är typ bäst, iaf för en kväll. ;)



Min nya TISCHA! ;))

Så nu sitter jag här och känner mej glad och ylar till gammal 80-tals hårdrock.


Jag har haft ovanligt många besökare på sistone. KUL! :) Men det märks inte på kommentarerna. *hahaha* ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åå, va kul. Är glad för din skull att du fick höra av någon att du är bra som menade det verkligen ;-)

Postat av: JoVi

Way to go girl! Jag är också stolt över dig :)



Aquabeadsen verkar ju superskoj, kanske ett julklappstips för oss!



Kram!

2009-12-03 @ 12:39:15
Postat av: Camillas dagar

Duktiga du! Hurraaaaa! Hoppas på stort lönelyft nu då!

Kramar!

2009-12-03 @ 13:40:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: irene

Jag har hittat tillbaka till dig..

mvh Irene med Tom (nov.mammor)

2009-12-03 @ 15:57:36
Postat av: smilla

Härligt! Skönt när livet börjar snurra åt rätt håll igen. Jag är glad för din skull.

kram

2009-12-04 @ 12:16:00
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback