Lucka 1


O. i tomtedräkt, hatt och glasögon.

O. är en showman. Han älskar att klä ut sej. Han älskar musik. På min spotify har han egen playlist med sina bästa låtar. På bilden har han just övat på sin moonwalk. Han är olik tjejerna. Han har ett behov av att synas, det behovet har inte tjejerna alls på samma sätt. Han vill gärna showa för folk. Jag vet vem han har fått det i från. Mej. När jag var liten hade jag inga problem att sjunga solo för massa folk, eller spela teater, eller mima. Jämt skulle vi sätta i hop olika shower. Tyvärr (eller tur?) gick det över för mej någonstans i tonåren. Hoppas O.s showlusta håller i sej. Det skulle vara kul med en rockstar som son. ;)

Fast "the star in me" vaknar upp direkt jag får en mikrofon i handen. Eller bara jag hör en bra låt på radion. Jag älskar att sjunga och gör det jämt. Fråga mina barn! Ett tag i våras/somras sjöng jag inte alls. Men nu känner jag livet i mej igen! ;)

Fast jag kan inte påstå att jag sjunger så särskilt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback