Lucka 9


Herregud. 9:onde december och L. går och klaffsar i tok-lera i gummistövlar. Ska det va så? Va va va?? ;)

I dag känns livet lättare igen. :) Jag har jobbat till 11.30. Skönt! Sedan var L. och jag till ögondoktorn. Det gick jättebra. L.s syn hade inte ändrats nämnvärt. Skönt! Men nya glasögon ska det bli ändå. Dags att byta till lite större. L. får mittbena på sina långa ögonfransar för de sitter så tajt när ögonen. ;)

Nu ska jag äta ägg och lägga mej och titta på Halv 8 hos mej på digitaltvn. Min nya passion. (Ja, jag är sen! ;))

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att det gick bra för L hos doktorn! :)

Och nej - det ska inte vara sånt här väder i december... nästa vecka blir det snö, kallt och klart! Längtar!

Och du - hörde du att de spelade "Utan dina andetag" på Bonde söker fru i dag. ♥

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback