Dagens JIIIIIIIHAAAAA!

Mello börjar ju på lördag! På lördag!!!!!! Tonåringen och jag pratade om det i går, och jag sa att det börjar ju nästa lördag. Tonårigen, som ska åka till Trysil på lördag, pustade ut. Men nu ser jag ju att det är på lördag! Jippieeeee! :)

Här kan du se vilka som är med.

Mitt stalltips, utan att ha hört låtarna:

Final: Shirley och Alcazar

Andra chansen: Marie och Emilia alt. Scotts.

Vad tror NI? ;)

Mina förhopnningar inför mello:

♥ Många bra schlagers!
♥ Få ballader
♥ Att Petra Mede fyller upp Kristians Luuks skor!


Nu ska O. och jag schlagerfrossa lite. ;)


Det här händer på berget nu. O. lirar gura och strike a pose! ;)

Nyss klämde jag i till Bra Vibrationer med Kicki Danielsson.

O.: Mamma, har vi nåja öjonpjoppaj hemma??

;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback