Lördagskväll på berget



Lördagsgodis och mello! :) Som ni ser på storleken på godisskålen är alla barnen hemma igen! :) Jiho! Tonåringen kom hem idag med fräknar på näsan och solsken i blick. ;) Nu är sportlovet avklarat, och i morgon är det första mars. Våren närmar sej!


Tror så här om mello:

Agnes
Sarah
Sahlene mfl
Malena

Thorleif

Star pilots
Suzanne
Next3

Tror så, men tycker kanske inte så. Känner mej inte på riktigt mellohumör i kväll.. Agnes låt gillar jag iaf.

I morgon är det Vasaloppet. Ni som läst min blogg ett tag känner igen
den här historien. Tänk att det var 5 år sedan! ♥ :)


Uppdaterad 21:45: Rätt skillad gissning igen.

Bäst på hela kvällen var iaf Darin! ♥



Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Malena var bäst i kväll säger Furuviksjuryn!

Kram!

Postat av: Åsa

Åh.. Darin.. han var guld värd! Min absoluta favoritballad å då är jag ju ingen balladtjej! Lycka å kärlek till honom ;)

2009-03-01 @ 13:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback