Stolt!

Jag, som alltid haft tummen mitt i handen när det gäller handarbete, har virkat en cupcake! Det är sant! Den är inte så jättefin och långt i från perfekt , men jag är så stolt, så stolt! Jag har tittat på ett mönster men har kört mest på frihand. Visste inte ens att jag kunde virka på fri hand! Eller att jag kunde virka alls. ;)





Tyvärr råkade det komma lite våffelsmet på min fina cupcake.

Note to self: Ej virka och grädda våfflor samtidigt..

Jag är så mallig och går omkring med min lilla cupcake i handen. Så här kan en konversation se ut här hemma idag:

Sambon: Vad skönt det var ute i dag!
Jag: JA, du kanske vill ha en cupcake?!

Sambon: Är du ledig i morgon?
Jag: Ja. En cupcake, kanske?

Nu ska jag jobba. Och JA, cupcaken ska med! ;)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha... vad söt du är! Den var riktigt stajlig, så var stolt! :)

Kram kram!

Postat av: Smilla

Klart du ska ha med den överallt så fin som den är =) Har man sen varit så duktig som du och gjort den själv också så ska man sträcka på sig riktigt;)

2009-02-15 @ 19:01:00
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Anna

Häftigt! Har du mönster till sådana? Skulle kunna tänka mig att jag skulle bli populär på jobbet om jag virkade några sådana till barnen!:)

Kram

2009-02-15 @ 19:38:44
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback