Ta det lugnt och fortsätt..

Har haft en topphelg hos Å.. (Och A). Kul på alla sätt! Å. är typ den goaste och bästa människa som finns. Med henne skulle jag kunna umgås JÄMT, trots att jag är jordens osocialaste. Så bra är hon! Puss och tack, Å!

Jag är dock lite sliten. Jag är inte van att mer tåcket partyliv. ;)

Nu har vi sportlov här. Jag har väl såklart en bajs-vecka, men sambon är hemma så barnen blir lediga hela veckan. Huvudsaken! Vi är bara "lilla familjen" hela veckan. Sambons dotter är hos sin mamma hela sportlovet och min tonåring är i fjällen med sin pappa och kompisar. Lyckosten! Jag vill också till fjällen! ♥

Det är ovant att vara lilla familjen en hel vecka. Vi är ju alltid "storfamilj". Förutom varannan helg då när stortjejerna är hos sin pappa/mamma. Men nu ska vi passa på att äta ur frysen på en massa rester. ;)

Jag ska jobba i kväll. Ta det lugnt och fortsätt. ;))

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vad trevligt med en Å-helg. Vad jag minns träffades ni som gamla brevvänner från början va? Jag har också hållt kontakten med en f d brevkompis i Uppsala, hon är en av mina bästaste vänner.

Kram kram!

Postat av: Åsa

Åh.. Du borde vara här oftare! Ingen förstår mig så bra som du!! "HÅLL DIG LUGN Å FORTSÄTT"! Bob Hansson for president.. Sa till Malin idag att hon å M ska bli brevkompisar ;) vore väl nåt det! hihi Simma lugnt å keep kool! PUSS!

2009-02-23 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback