Alla bloggar av rang har en årskrönika, here´s mine! :)


JANUARI
Var på en superrolig 95-årsfest! :))

På bilden: Ett av födelsedagsbarnen och petit moí!




FEBRUARI

Bloggade jag mest om melodifestivalen! ;)

Lilli skrev sitt namn för första gången





MARS

O. fyllde 4 år! ♥


Jag gjorde en pirattårta. :)



APRIL

L. blev kär! :)





MAJ

O. slutade med napp. Bara ett tu tre. :)


No more!

Jag fyllde 35 och firade med Leilas kladdmuffins :)





JUNI

Vi var på utflykt och jag blev nästan religiös på kuppen. Så fint! :)



Jag jobbade natt.. Zzzzz..



JULI

Stockholms-semester ♥



Det blev sommar!



Vi åkte till vårat favorit museum flera gånger! O. tyckte det var många trevliga och tjusiga pojkar där. ;)




AUGUSTI

Skolstart: Sista året i grundskolan!



Och förskoleklass-start






SEPTEMBER



Första framtanden trillade ut i skogen.
Jag hälsade på bästa Å igen. ♥



OKTOBER



Höstmys och...



..första snön. (Parasollet är fortfarande kvar..)



NOVEMBER



Bästaste Tonåringen fyllde 15!



Gulligaste L. firade sin 6 årsdag på bowlingbanan. :)



DECEMBER



L. hade barnkalas. Det blev jättelyckat! ♥



Och jul blev det i år igen. :)



En väldigt liten och lugn årskrönika. Mer än så har hänt, jag lovar! ;)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

En mysig och fin årskrönika :-) Det är så kul att ha bloggen så att man kan se tillbaks på det sättet.

Kramar

Postat av: C a m i l l a

Vilken MYSIG årskrönika och vilket MYSIGT år ni haft! Jag har ju hängt med dig hela året och känner igen mig i de flesta bilderna.

Och såklart alla bloggar av rang har en årskrönika... ha ha... ;)

Kram och ha en fin måndag!

2009-01-19 @ 13:00:44
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: JoVi



Hey! Min blogg är lite lägre stående haha men jag kan erkänna att jag blir sugen på att göra en årskrönika efter din fina! Många superduperhärliga bilder!



Tänk att L säkert kommer att komma ihåg Brolle på samma sätt som jag kommer ihåg min kärlek till Björn Skifs hihi

2009-01-19 @ 14:35:18
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Linda

En fin årskrönika du har gjort. =) Kramar

2009-01-19 @ 15:29:07
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: annabanan

Vad fina bakverk du gjort!

2009-01-19 @ 17:00:45
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul årskrönika!!!

2009-01-21 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback