Filmkvälls-status

Antal filmer: 2
Vilka: 27 dresses och What happens in Vegas
Bra?: Jaaa!
Antal chips: Ganska många
Antal godis: Inte så många (Har uppehåll i godisförbudet i kväll)
Antal minuter jag sov i soffan: Ca 3 min. Storartat!
Antal gånger jag lyssnat på Jakob Hellman på Spotify i dag: Kanske hundra.
Antal sms och mms från sambon i dag: Ganska många. Det sista var ett kort på en ölburk.. ;)
Antal barn i min säng: 2 st.
Antal bitar kladdkaka vi ätit i dag: Noll! Glömde bort att jag bakat den..

Godnajt ♥


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vilken mysig kväll! 27 dresses har jag också sett, den var lite mysig tycker jag.

Ny dag igen då och vi har nästan snöat inne här, det måste ha snöat ett par dm under natten. Nu blir det skotta som gäller ett tag framåt och kanske lite styrketräning på jobbet.

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback