Gymnasieval

I dag har tonåringen valt till gymnasiet.
Som vanligt är jag helt förvånad över att hon är så stor!

Här var hon inte riktigt så stor. ;) ♥

Jag är så glad att hon bestämde sej för att välja läs-linjerna. Tycker det är slöseri att välja en yrkeslinje när man inte är säker på vad man vill bli. Speciellt om man kan typ bli vad man vill. Fast jag har inte tjatat på henne, utan bara tänkt och hoppas. ;)

Nu håller hon på att göra taccos till oss. Gullegumma! Jag känner mej verkligen rik som har barn i så olika åldrar. Det är verkligen en rikedom: :) Och väldigt roligt, och varierande!

Ha en skön kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: JoVi

Men lilla bäbisgumman! Sååå söt! Vad spännande, och overkligt, med gymnasieval! Hoppas hon har valt det rätta :)



Kramkram

Postat av: Amlon

Jovi: Jag veeeet! Så söt! ;) Det är overkligt! Hon är jättenöjd med sitt val. Hon har valt en linje som bara finns här, och den kommer passa henne perfekt. Massor av skidåkning! ;) Kram!

2009-01-19 @ 10:09:31
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback