Kärlek i dag

♥ Ledig fredag

♥ Grekisk sallad

♥ Min nya mobil, som jag köpt för min surt förvärvade storhelgs-OB. Den var visserligen billig som sjutton, men ändå. ;)

Nu har jag en mobil med kamera och Mp3. Sist av alla i Sverige, troligtvis. ;)

♥ Morgan Alling I Let´s dance. De var så fina i dag. Jag blev helt rörd!

 
Kalasklänningen på Me and I. Den skulle passa min L. så bra, min lilla bagar-Berta. :) Synd att det mönstret inte fanns för vuxna!

♥ Spotify!

♥ Te. Jag har börjat dricka te! Det är sant!

♥ Lugn och ro och nystädat

♥ Mina älskade, älskade ungar. Finaste som finns, alltid på min topplista.

♥ Den här låten:


Så otippat i den här bloggen, but I love it!



Not so much love:

* Att jag kommer vara astrött i morgonbitti när jag ska till jobbet bara för jag sitter uppe och bloggar NU!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Å, vad mycket glädje! :) Visst var det sjukt mycket sött i nya Me & I kollektionen? Suck...

Grattis till nya mobilen. Jag har också en ganska antik, med kamera visserligen - men inte med mp3. Men faktum är att jag gillar den, så den får hänga med ändå. Har ju en iPod då jag är ute och går i stället.

Hoppas jobbadagen går bra! Själv är jag leeeedig!

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback